  • Data: 2003-03-04 13:59:24
    Temat: Re: Czy umowa o pracę nie jest dokumentem wišżšcym??
    Od: "Sari" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w

    > A jaki owod zwolnienia podal na pismie ?
    > Bo jesli to zwolnienie z przycyn ekonomicznych... to chyba sad mial racje

    Może cytat całości rozwiązania umowy poniżej:

    Rozwiązuję z Panem umowę o pracę zawartą, w dniu 14.07.2000r. z zachowaniem
    miesięcznego okresu wypowiedzenia , który upłynie w dniu 30.09.2002r.
    Z uwagi na zatrudnienie Pana na stanowisko refundowanym przez Starostę
    Rzeszowskiego, zgodnie z zawarta, umową refundacyjną, osoba zajmująca to
    stanowisko musi posiadać status osoby niepełnosprawnej. Pan stracił ten
    Status z dniem 01.06.2002r. przedstawiając wypis z treści orzeczenia lekarza
    orzecznika ZUS z dnia 09.05.2002r. i do dziś nie przedstawił orzeczenia o
    stopniu niepełnosprawności.
    W związku z powyższym nie może Pan być zatrudniony na dotychczas zajmowanym
    stanowisku pracy.
    --------
    Może byłoby to uzasadnienie oczywiste, lecz w umowie o pracę (post powyżej)
    nie wyszczególnił pracodawca że warunkiem jest posiadanie grupy inwalidzkiej
    a o jego umowie ze Starostą nic nie wiedziałem bo i skąd.
    Sari