    From: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy torrent jest legalny?
    Date: Wed, 2 Apr 2008 13:20:37 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 02 Apr 2008 10:36:25 +0200, Any User napisał(a):

    > Nie widzisz piractwa w tym, że np. ktoś wystawia bez zgody Microsoftu
    > pełną wersję Windows Vista ?

    Nielegalną dystrybucję utworów chronionych prawem autorskim można
    realizować na dowolną ilość sposobów. Począwszy od usług FTP, HTTP,
    EMAIL, NNTP, wszelkie P2P (w tym e2k, bittorent, kazaa, gnutella...),
    Poczta Polska + płyty CDR/DVDR, bazar, sklep z płytami, itp.

    Czy z tego powodu każda z tych form dystrybucji jest nielegalna? Czy za
    korzystanie z FTP, HTTP, Poczty Polskiej, czy sklepu z płytami idziesz do
    więzienia?

    pozdr

    Radek