  • Data: 2008-04-02 13:02:16
    Temat: Re: Czy torrent jest legalny?
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
    > Any User <u...@a...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > No to już masz -- art. 269b kodeksu karnego.

    Art. 269b. § 1. Kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udostępnia innym
    osobom urządzenia lub programy komputerowe przystosowane do popełnienia
    przestępstwa określonego w art. 165 § 1 pkt 4, art. 267 § 2, art. 268a §
    1 albo § 2 w związku z § 1, art. 269 § 2 albo art. 269a, a także hasła
    komputerowe, kody dostępu lub inne dane umożliwiające dostęp do
    informacji przechowywanych w systemie komputerowym lub sieci
    teleinformatycznej,

    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    --

    165 § 1 pkt 4 - nie dotyczy torrenta

    267 § 2 - nie dotyczy torrenta

    reszta na moj gust tez nie dotyczy torrenta...