    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to nie podlega juz pod paragraf?
    Date: Sun, 9 Jul 2006 09:36:29 +0200

    Marcin Debowski [###a...@I...ml1.net.###] napisał:

    > Tak jak na szybko przeleciałem tę dyskusję to nie widzę nic co
    miałoby
    > służyć obronie społecznie uzasadnionego interesu, więc czy to prawda
    nie
    > ma chyba za dużego znaczenia. To miałeś na myśli?

    Przede wszystkim, to ja pytałem, o co dokładnie pytającemu chodzi. Tez
    nie chciało mi się dokładnie czytać tych smętów. Ale nie znalazłem tam
    znowu jakiś wielu faktów. To, że ktoś kogoś uważa za głupiego, to już
    sprawa piszącego i moim zdaniem jego prawo. Faktów konkretnych tam
    tyle, "co kot napłakał". IO właśnie o te fakty pytałem, bo są
    sprawdzalne. Czyli czy osoby wymienione w tych postach zajmują
    faktycznie opisane tam stanowiska oraz czy miały faktycznie miejsce
    opisane tam zdarzenia.