  • Data: 2013-03-11 20:44:43
    Temat: Re: Czy to nie morderstwo? Re: Znów te Skierniewice.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Mar 2013, Jacek wrote:

    > To ustawa o zamówieniach publicznych.
    > Szpital widocznie obsługuje przewoźnik z Łodzi, bo jego oferta była najtańsza
    > i szpitalowi nie wolno korzystać z innej.

    No właśnie.

    > Szukaj morderców wsród autorów powyższej

    W myśl KK to nie jest morderstwo - bo wymagałoby od doprowadzającego
    do śmierci MYŚLENIA (morderstwo wymaga działania celowego).
    Ktoś odważy się postawić taki zarzut?

    Oczywiście zarzut wobec pracowników szpitala staje się taki
    sobie - jestem ciekaw czy hiki woziłby pacjentów swoim samochodem,
    szczególnie umierających (zarzut "zbędnego narażenia", śledztwo,
    prokurator i inne atrakcje), skoro powinien poczekać na "profi"
    karetkę.

    pzdr, Gotfryd