    From: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to mi sie nalezy?
    Date: Wed, 18 Aug 2004 09:58:07 +0200

    Użytkownik "Leszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:109e.00000576.4121e4e2@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    > Moje pytanie jest nastepujace.
    > Mam niewykorzystane 24 dni urlopu (pracodawca policzyl mi za rok 2004 do
    > sierpnia - 17 dni, pozostale dni to urlop z poprzedniego roku). Czy
    konczac
    > stosunek pracy z wlasnej woli, wbrew woli pracodawcy i wbrew okresowi
    > wypowiedzenie, ktory mnie obowiazuje (podchodzi pod zwolnienie
    dyscyplinarne),
    > moge liczyc na pelne prawa pracownicze w kwestii wyplacenia pensji, za
    ostatni
    > miesiac oraz ekwiwalentu za niewykorzystany urlop?

    Nic z tego nie rozumiem - to znaczy przestałeś przychodzić do pracy? Jakby
    nie było wynagrodzenie za czas przepracowany oraz ekwiwalent Ci się należą.

    > Kiedy pracodawca powinien sie ze mna rozliczyc (o ile w ogole musi przy
    takim
    > rozwiazaniu umowy)?

    Co rozumiesz przez rozliczenie? Że co ma kogoś nasłać na Ciebie żeby Ci
    porachować kości ;)

    > Kiedy powininen wydac mi moje swiadectwo pracy?

    W zasadzie w ostatnim dniu pracy.

    > Jakie kroki musze podjac, aby sie zwolnic (wypowiedzenie ustne, pisemne).

    To zależy jakie już podjęłeś (slbo jakie podjął pracodawca)