    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Date: Tue, 14 May 2013 20:14:20 +0100

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message
    news:kmtp4r$olk$1@mx1.internetia.pl...
    > Widzieliśmy ten sam film? Facet kozaczy

    wychodzi z samochodu, operator kamery lub policjant go podpuszcza

    > więc postanowili go zrewidować (dyskusyjne, ale jego zachowanie prawdopodobnie
    > 'daje podstawy' bo a to naćpany a to z bronią i z nerwów świruje).

    moze

    > Facet nie wykonuje poleceń,

    wykonuje i prosi o zaprzestanie pewnych dzialan

    > grozi funkcjonariuszowi ("żebyś problemów nie miał"),

    grozi? wiesz co to grozenie?

    > ewidentnie prowokuje, nadal nie wykonuje poleceń, a gdy funkcjonariusz próbuje
    > go ustawić atakuje po czym wygląda na to, że zbiera się, żeby mu pierdolnąć.
    > Ponieważ nie wykonywał poleceń i był agresywny został "uspokojony" gazem
    > (krótkim psiknięciem zauważ) i potraktowany tak jak cały czas zgrywał czyli
    > jako potencjalnie niebezpieczny.

    zadaniem policjant bylo nie dopuscic do tej sytuacji a nie ja eskalowac
    chyba ze mieli naprawde solidne podstawy sadzic ze ma cos za uszami i
    potrzebowali zrobic mu osobista zeby go nakryc

    > Nie szarpali się z nim, nie polali go obficie gazem, nie rzucali o ziemię,
    > ogólnie potraktowali zadziwiająco spokojnie (pewnie z powodu kamery) mimo, że
    > zachowanie faceta wskazuje, ze chce rozróby.

    rozroby to chce policjant podpuszczajac go slowami
    "to moze do kamery pan podejdzie, pokaze swoja twarz i powie ze pan
    duzo moze" zamiast poinformowac go ze nie powinien wysiadac z pojazdu
    bez zgody kontrolujacego policjanta

    > Siedziałby w samochodzie i nie kozaczył to by się nim specjalnie nie zajęli.

    wyszedl bo jak twierdzil (blednie) wydawalo mu sie ze ma takie prawo

    > Dałby się przeszukać [*] nie byłoby problemu.

    problemy nakrecal tu imho policjant

    > Zaatakował funkcjonariusza to został odpowiednio potraktowany.

    dopiero od tego momentu zachowali sie w miare prawidlowo, ale mogli i
    powinni wogole do tego nie dopuscic

    > [*] Oj było by jeżdżenie po policji jakby nie przeszukali agresywnego faceta a
    > ten użyłby potem broni.
    > "Pies" to ma prawo cię ukarać za nazywanie go psem, więc kozacz w trakcie
    > kontroli a nie na grupach.

    sasiada mam policjanta, tak bym go nie nazwal

    kogos kto decyduje sie pracowac za moje podatki w taki sposob
    to i owszem (tyle ze tylko w kontekscie tego filmiku, a moze
    byc szerszy i jednak mieli racje...)