  • Data: 2002-10-01 13:01:13
    Temat: Re: Czy to jest kradziez?
    Od: "Konrad" <A...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >"Tomasz Kozik" <t...@a...edu.pl> wrote in message
    >1...@m...amu.edu.pl...

    >Nie jestem prawnikiem, prosze o wyrozumialosc, jezeli niektore moje
    >sformulowania sa niewlasciwe.

    >Na lotnisku tuz przed wsiadaniem do samolotu odebrano mi nóż. Niby
    >powinienem pamietac, zeby go nie wiezc w bagazu podrecznym, ale tak nie
    >bylo. Nie kwestionuje zakazu posiadania noza w bagazu podrecznym, ale
    >jednak:
    >a) nie bylo mozliwosci przelozenia go do bagazu glownego
    >b) nie bylo mozliwosci oddania go do depozytu (chocby i platnego)
    >c) nie bylo mozliwosci odeslania go do dopmu pocztą
> [...]

    ---<CIACH>---
    Tomasz Kozik

    Nie wypowiem sie tu jako prawnik, ale na zdrowy rozum skoro wiedzac, ze
    nie wolno zabrac noza na poklad ktos nie stosuje sie do tego powszechnie
    znanego ograniczenia sam moze miec do siebie pretensje. Sluzby chroniace
    lotnisko nie sa od przechowywania nozy i innych zarekwirowanych przedmiotow.
    Kilka lat temu istniala mozliwosc oddania takich przedmiotow do depozytu
    zalodze samolotu i ich odebrania po wyladowaniu, dzis Swiat sie zmienil i
    trzeba pamietac o takich drobiazgach...
    Konrad