  • Data: 2009-09-24 21:45:49
    Temat: Re: Czy to dyskryminujące ogłoszenie?
    Od: " GK" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niuniek <n...@g...com> napisał(a):

    > Ja się™ tam akurat nie wybieram, znalazł‚em tylko to ogłoszenie.
    > Ale czy nie można współ‚pracować‡ z samorządami czy mł‚odzieżą bę™dą…c
    > muzuł‚maninem lub buddystą… (...)
    Trudno oczekiwać, by muzułmanin uczestniczył w nabożeństwach, w których
    obraża się jego boga (zaprzecza jego istnieniu), a z jednego z proroków robi
    się boga.

    Ciekawsza sytuacja jest w pewnej dużej biało-czerwono-czarnej sieci sklepów
    meblowych, gdzie praktycznie cały management (od kierowników sklepów w górę)
    należał do jednego związku wyznaniowego (a może już kościoła). Może wraz z
    rozwojem sieci to się zmieniło, ale kilka lat temu mój staruszek nie
    przeszedł kwalifikacji po deklaracji braku chęci zmiany wyznania.:)

    GK