  • Data: 2003-03-30 11:33:18
    Temat: Re: Czy to bezpieczne?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    moja wypowiedź jest wysmarowana z pełną odpowiedzialnością. Inaczej mówiąc
    TAK Warto to zrobić. Zastanawiał bym się nawet czy nie powinieneś tego
    zrobić na oddzielnym blankiecie z dodatkową umową warunkującą użycie weksla.
    podpisanego przez żonę. (mam na myśli weksel inblanko gdyż nie masz pewności
    co do rozdzielności majątkowej i nie jesteś też pewien czy za jakiś czas się
    nie rozejdą.) Potraktuj niemal jak żyranta.
    MAX ostrożności nie zawadzi.

    Stan_Z