  • Data: 2012-03-14 12:40:32
    Temat: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjm13sj.2j69.januszek@gimli.mierzwiak.com...
    > MarlonB napisa?(a):

    > Bleble, jesli lapowki i zwolnienie podatkowe sa powszechne to staja sie
    > elementem gry rynkowej bo kazdy moze wtedy lapowki dawac i zwolnienia
    > sobie zalatwiac - z zalozenia to czysty kapitalizm ;P

    Nie, to nie jest kapitalizm, tylko element go ograniczający. Zwolnienia może
    załatwić sobie tylko ten, co ma ileś tam miejsc pracy. I jak tu nie być
    monopolistą?
    1000 małych pracodawców będzie płaciło podatek, a jeden duży co ma 1000
    miejsc pracy nie będzie płacić, mimo iż sumaryczny poziom produkcji jest
    dokładnie taki sam!
    To jak tu konkurować?

    To nie kapitalizm, tylko korporacjonizm.

    M.