eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy takie działanie spółdzielni mieszkaniowej jest legalne? › Re: Czy takie dziaĹ?anie spĂłĹ?dzielni mieszkaniowej jest legalne?
  • Data: 2010-01-22 11:21:53
    Temat: Re: Czy takie dziaĹ?anie spĂłĹ?dzielni mieszkaniowej jest legalne?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-01-22 10:29, Użytkownik Jacek napisał:

    > A tutaj: zebrac kworum...W razie potrzeby przeglosowac odwolania prezesa.
    >
    > Co to znaczy zebrac quorum? Jak widzisz kwestie odwolania?
    > Przeciez to cala skomplikowana procedura w przypadku jesli ma
    > poparcie Rady Nadzorczej. Na dodatek wcale nie skazana z gory na powodzenie.

    Procedura nie jest taka bardzo skomplikowana.
    Widzę tylko dwa problemy:
    1. Jest to diabelnie trudne do przepchnięcia w dużej spółdzielni
    (sprytny prezes często potrafi to uniemożliwić).
    2. Czy aby ten jego następca nie będzie gorszy ? (w przypadku mojej
    spółdzielni tak niestety się stało wywaliliśmy jednego za błędy
    popełnione w trakcie budowaniu bloków a następny okazał się dnem
    totalnym).
    Trzeci jest "zawodowym" prezesem spółdzielni mieszkaniowych i
    jest pilnowany przez radę nadzorczą (ale spółdzielnia już nic
    nie buduje więc i problemów nie ma).