    From: sprinter <"sprinter["@]poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy taki zapis w umowie jest zgodny z prawem?
    Date: Mon, 10 Dec 2007 15:57:42 +0100

    |<onrad pisze:

    > na moj chlopski rozum to nie Wy a oni sie nie wywiazali z umowy i
    > absurdem sa ich rzadania. Conajmniej.

    My też tak uważamy. Tłumaczenie, że mogą nas zakwaterować w innych,
    zaprzyjaźnionych hotelach nas nie satysfakcjonowało, bo jakbyśmy tak
    chcieli zrobić, to byśmy się zdecydowali na organizację w Mikołajkach ;)
    Dodatkowo znalazłem wiele podobnych klauzul uznanych przez Sąd Ochrony
    Konkurencji i Konsumenta za nieprawidłowy.
    Jeżeli będą się upierać, to złożę tam sprawę do tej konkretnie umowy.

    Pozdrawiam
    Miłosz MAtyjasek