  • Data: 2021-08-22 20:18:28
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.08.2021 o 18:32, Kviat pisze:

    >>> to zostań księdzem.
    >> Ty masz chyba jakiś uraz do kleru.
    > Oczywiście, że mam. Okradają mnie.

    W wypadku Kościoła jest jakaś nadzieja, że to da się ewentualnie odzyskać.

    > Oprócz okradania, to nie. Ale w przeciwieństwie do ciebie nie uważam, że
    > skoro mi nic nie zrobił to znaczy, że pedofilia w kościele nie istnieje.

    Nie do końca rozumiem związek pedofilii z okradaniem. Jestem za
    ściganiem i karaniem pedofili niezależnie od tego, czy są księżmi, czy
    nie. Niespecjalnie się zgadzam z poglądem, ze każdy ksiądz, to pedofil,
    choć wiele wskazuje na to, że jest tam nadreprezentacja tego problemu, a
    w dodatku systemowo chcąc chronić Kościół próbują ten problem ukrywać.

    --
    Robert Tomasik