  • Data: 2021-08-17 21:29:21
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-17-sierpnia-2021 o 18:03, J.F pisze:
    > to w zasadzie nikomu nie przeszkadza.

    Wystarczy jeden powód.

    Przywileje małżeńskie KOSZTUJĄ.

    Nie zgadzam się aby moje podatki finansowały przywileje gejów.

    Jak geje chcą zmienić obowiązujące prawo to niech zbiorą większość
    sejmową, zmienią prawo i wprowadzą małżeństwa/związki (dotowane) a ja
    się wtedy podporządkuję takiemu prawu.
    Można sobie pójść do notariusza i 99% potrzeb zaspokoić ;-) BEZ
    DOTOWANIA. Ale to widać ZA MAŁO. Apetyty są WIĘKSZE.
    Jak na razie metodą na CHAMA, jak Putin na Krymie nic nie wskórają. ;-)
    PO co to bicie piany?