eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTresura czy wychowanie? [było:Kara smierci jednak odstrasza potencjalnych morderców] › Re: Czy śmierć jest KARĄ??? -Tresura czy wychowanie? [było:Kara smierci jednak odstrasza potencjalnych morderców]
  • Data: 2008-01-10 20:24:37
    Temat: Re: Czy śmierć jest KARĄ??? -Tresura czy wychowanie? [było:Kara smierci jednak odstrasza potencjalnych morderców]
    Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Jan 2008 19:32:41 +0100, Sky napisał(a):

    > Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > I tylko dlatego jestes przeciwko karze smierci?

    Aleś zrozumiał :-P
    Czy możliwość wypadku samolotowego odstraszyła kogoś od latania samolotami?
    - nikły procent, bo każdy uważa, że nie padnie na niego... Tak samo "kara"
    śmierci nie jest żadnym straszakiem. Ponadto - niesie ze sobą tylko
    możliwość omyłki w osądzeniu - zdarzały się takie przypadki. I dlatego
    choćby taki jedyny zaistniały fakt dyskwalifikuje zabijanie jako
    sprawiedliwą karę.

    > -również jak doczytałem dlatego że jest najtańsza...
    > a ixelka lubi miec gest!
    > [i cos w tym "karaniu" zabójców miłosierdziem
    > -darowaniem życia- jest!] ;)

    Wykręcaj, jak chcesz. Zbudować izolacyjne obozy pracy, zoragnizować tę
    pracę, zatrudnić kordony ludzi do pilnowania, ponosić koszty utrzymania
    zaplecza, personelu, skazanych - to sprawa niegodna zainteresowania :->
    Rządy wolą tanio zlikwidować dany "egzemplarz", a w dodatku publika ma
    swoje igrzyska... i rząd jest wtedy skuteczny... i w ogóle jest super :->

    Zapamiętaj (bożem się wkurzyła): człowiek nie tak boi sie śmierci, jak
    ciągłej, premanentnej PRACY bez możliwości odpoczynku i świętowania. Tylko
    PRACA może być skutecznym straszakiem.