    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy słusznie odmówiono mi wydania dokumentacji medycznej?
    Date: Tue, 18 Sep 2007 17:35:08 -0500

    Barbara wrote:

    > Zdaje się, że z ustawy co innego wynika, niż "sobie" napisałeś...
    > Zdania, jak widać, są podzielone, więc chyba zanim poproszę
    > panienkę z rejestracji o swoją dokumentację, wyślę do MZ pismo
    > z prośbą o interpretację tych przepisów.
    > W każdym razie dziękuję wszystkim za dobre chęci.
    > Barbara.

    zdania nie są podzielone. Przepisy dotyczą przychodni, a nie ciebie.
    Przychodnia przed wypożyczeniem ci akt, ma obowiązek wykonać sobie ksero
    (aby nie ryzykować, że zgubisz) i ma to zrobić na swój koszt a nie
    obciążać cię tym.
    Nigdy przychodnia nie wyda ci oryginałów, tak żebyś sobie mogła wziąć i
    nie wrócić z nimi. Może ci dać ksero, ale za niego zapłacisz.