  • Data: 2006-06-23 16:05:49
    Temat: Re: Czy sklep moze odmowic?
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Może odmówić i wielokrotnie odmawia.

    a na jakiej podstawie może odmówić mi sprzedaży towaru?

    (Dz. U. Nr 96, poz. 851)
    (...)
    Rozdział 3
    Wykonanie umowy sprzedaży
    (...)
    § 11. Sprzedawca nie może odmówić wydania konsumentowi oferowanego do
    sprzedaży towaru po złożeniu przez konsumenta oświadczenia o przyjęciu
    oferty. Konsumentowi powinien być wydany wybrany przez niego towar, chyba
    że żądany przez konsumenta sposób wydzielenia określonej części towaru z
    całości narusza interesy sprzedawcy.