eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy rozdział SZACHÓW na męskie i kobiece to seksizm który powinien być JUŻ (prawnie) niedozwolony? › Re: Czy rozdział SZACHÓW na męskie i kobiece to seksizm który powinien być JUŻ (prawnie) niedozwolony?
  • Data: 2021-08-02 12:45:52
    Temat: Re: Czy rozdział SZACHÓW na męskie i kobiece to seksizm który powinien być JUŻ (prawnie) niedozwolony?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Logiki w tym nie widzę. W szachy wygrywa się intelektem, a nie
    > liczbą. Skoro zatem dziewczyny nie wygrywają z chłopakami, to coś jest
    > na rzeczy.

    Szachy to intelektualna gra męsko-seksistowska i należy koniecznie
    wprowadzić intelektualną grę żeńsko-seksistowska jako ostateczny
    *praktyczny* dowód na męski-seksizm szachów? ;-)
    Ja jestem na 99.9% że się da, otwarta jest kwestia jak bardzo trudne
    będzie odnalezienie/wynalezienie takiej intelektualnej gry.

    --
    A. Filip