eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy rozdział SZACHÓW na męskie i kobiece to seksizm który powinien być JUŻ (prawnie) niedozwolony? › Re: Czy rozdział SZACHÓW na męskie i kobiece to seksizm który powinien być JUŻ (prawnie) niedozwolony?
  • Data: 2021-06-22 15:45:31
    Temat: Re: Czy rozdział SZACHÓW na męskie i kobiece to seksizm który powinien być JUŻ (prawnie) niedozwolony?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2021 o 15:41, J.F pisze:

    > Robercie, ale to znow chyba poziom "amatorski"

    Ależ oczywiście. Wejdź na stronę PZSS. Tam są protokoły z zawodów.
    Policz sobie odsetek kobiet. Na zawodach ostatnio przeze mnie
    sędziowanych na blisko 50 uczestników tej konkretnej konkurencji
    (karabin 100 metrów) strzelały 2 kobiety. Jedna ani jednym pociskiem nie
    trafiła w tarczę.

    --
    Robert Tomasik