  • Data: 2009-02-26 23:02:28
    Temat: Re: Czy radiesteta albo wrozbita moga byc bieglymi?
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pamietaj tylko, że tajemnica spowiedzi dotyczy jedynie personaliów i
    > powiązania danych informacji z nimi. Jak to jest zachowane, to  ksiądz może
    > powiedzieć wszystko co usłyszał na spowiedzi.

    ale zaraz zaraz- chcesz mi powiedziec, ze jezeli np Jan Kowalski
    pojdzie do spowiedzi i powie, miedzy innymi, ze zamierza te swoja
    stara siekiera zarabac, i pozniej owa Kowalska gdzies 'zaginie' to
    ksiezulo moze niewspomniec nic o tym? Co w sytuacji gdy jeszcze ona
    niezginela, ale szansa na to ze zginie jest jak najbardziej realna- to
    mi chyba niepowiesz, ze ksiadz nie moze zlozyc donosu do policji?