eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy publiczny (str. internetowa) antysemistyzm jest w Polsce karalny? › Re: Czy publiczny (str. internetowa) antysemistyzm jest w Polscekaralny?
  • Data: 2006-12-06 11:00:42
    Temat: Re: Czy publiczny (str. internetowa) antysemistyzm jest w Polscekaralny?
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    i...@p...onet.pl napisał(a):

    > -"żydowski hochsztapler i oszust, aferzysta, złodziej, okradł i zubożył Polskę
    > na wiele milionów" - przeciez dopoki sad nie powie inaczej - to jest to
    > znieslawienie. Ten tekst dotyczy znanej osoby biznesu.
    > -"polonofob, dywersant, stalinowiec, komunista, agent NKWD, kolaborował z
    > okupacyjną żydobolszewicką władzą w latach stalinowskich, współpracował z
    > szefem NKWD na Polskę" - dot. znanego polityka wywodzacego sie z solidarnosci.

    To jest poetyka typowa dla maniaków wszędzie tropiących żydowski spisek.
    Osobiście jestem już na to znieczulony - może niedobrze. Takich
    b*o*u*konopodobnych typków jest sporo na pl.soc.polityka - tam sobie
    wejdź to zobaczysz. Tylko że to maniactwo jest nieuleczalne a
    poniesienie jakiejkolwiek odpowiedzialności będzie przez nich traktowane
    jako potwierdzenie ich urojeń. Być może podkręci ich to do jeszcze
    aktywniejszej działalności "antyżydowskiej". Podejrzewam, że miarodajnie
    w tym temacie musiałby się wypowiedzieć psychiatra co z kolei ma złą
    stronę bo kiedyś władza sięgała do pomocy psychiatrów, żeby tych co
    ośmielali się podnosić głos na władzę ludową sprowadzić do poziomu
    wariatów - bo nikt normalny w tak wspaniałym kraju jak PRL nie mógł być
    zadowolony. Ogólnie chyba trudny temat - podobnie jak psie kupy na
    trawnikach - niby można i należy z tym walczyć ale póki co
    najpraktyczniej po prostu omijać :D