  • Data: 2004-12-12 15:42:40
    Temat: Re: Czy prawo jest zdroworozsądkowe?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "js" <j...@i...pl> popełnił 12 gru 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:cphnch$cqb$2@atlantis.news.tpi.pl:

    > Jakos wiekszosc krajow swiata dosc regularnie podskakuje
    > i to calkiem wysoko.
    Brazylia?
    Toż nie piszę o 0_koma_0! To też niezdrowe. Może zbytki skrót zastosowałem.
    Wyżej "akceptowalnego gospodarczo/społecznie/politycznie poziomu inflacji".
    Teraz lepiej?

    Wyjaśnij co złego widzisz w planowaniu wydatków na podstawie dochodów
    (a nie odwrotnie)

    > teoretyczne rozwazania o "domykaniu budzetu
    > i juz" sa czysta fikcja i zawsze fikcja pozostana.
    ATSD - nie tym pisałem.

    --
    pozdro
    poreba