  • Data: 2004-08-13 17:27:31
    Temat: Re: Czy pracownik zatrudniony przez os. upoważnioną
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chrisu<c...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:cfie5h$995$1@fargo.cgs.pl:

    > to że mam urlop to wiem i chcę go wybrać przed 31.VIII bo musze
    > parę rzeczy załatwić w związku z nową pracą. A tak bede mial
    > tylko 2 dni jak skończę pracę zgodnie z umową :(
    Nie wiem, to się grupy pytam, a nie może nasz pytacz dziś złożyć
    wymówienia/rozwiązać umowę o pracę/ z zachowaniem okresu wymówienia
    przypisanego do rodzaju umowy - 2 tyg.? Ot, tak po prostu?

    Czyżby pracownik zatrudniony na czas nieokreślony nie mógł w każdej
    chwili złożyć wymówienia -mając na względzie, że przepracować u
    pracodawcy będzie musiał przepisany okres wymówienia?

    --
    pozdro
    poreba