eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy pracodawca może zmusić mnie do podpisania odpowiedzialności ? › Re: Czy pracodawca może zmusić mnie do podpisania odpowiedzialności ?
  • Data: 2008-09-23 17:36:09
    Temat: Re: Czy pracodawca może zmusić mnie do podpisania odpowiedzialności ?
    Od: "basti78" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fakt

    moj nieeesteeeeeety były pracodawca posunął się do tego, że w imiennie
    podpisanym liście pocztowym, własnoręcznie zaparafowanym, uprzedzał mnie
    lojalnie, że wynajmie ukraińców do połamania nóg !!!! ;P, jeśli nie odstąpie
    od swoich roszczeń (w pełni uzasadnionych) kiedy postanowiłem opuścić
    zaszczytne progi firmy X........

    to jest szczyt prawda? ;P niestety jest na tyle tępy, że chyba nawet nie
    przypuszczał, że za sam ten list mógłby mieć paragraf

    wiec by mnie powyższy scenariusz kolegi nie ździwił ;P