eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych)
    sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Date: Mon, 14 Jan 2019 01:16:02 GMT

    On 2019-01-11, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Poprawa wykrywalności czy ilośc przestępstw, to statystyka. Celem
    > istnienia policji jest fałszowanie tej statystyki poprzez rozwiązywanie
    > spraw oczywistych i zniechęcanie obuywatela jak trzeba cokolwiek dupę
    > ruszyć. Więc nie wiem czy to jest dobry sposób na określenie "dobroci"
    > zmian;)

    Tak ma zdaje się każda jedna policja i wiele instytucji kontrolnych.
    Pewnie jeszcze potrzeba aby ta statystyka zgadzała się ze społecznym
    odczuciem co do bezpieczeństwa.

    > Kulsony były od zawsze. W różnych proporcjach z różnymi możliwościami
    > realizacji swojego kulsoństwa. Od kiedy wstali z kolan kulsoństwo stało
    > się zachowaniem którego sami kulsoni się nie wstydzą, popieranym i
    > promowanym przez przełożonych. Innymi słowy zmiana polega na tym, że po
    > upadku komuny klusoństwo było zachowaniem oddolnym i czasem akceptowanym
    > przez zaniechanie czasem tepionym. Teraz jest zachowaniem systemowym i
    > nawet . Więc zmiana jest jakościowa. Stare wraca.

    Tak daleko bym nie poszedł, ale nie watpliwie wieksza toleracja jest.
    Bardziej ciekawe, czy jest też wśród nieskulsoniałych kolegów czy to
    jest czynnik bardziej odgórny. Generalnie postrzegam policje jako dość
    izolowana społecznie grupę i z tej izolacji wynika m.in. fakt, że nie
    tak łatwo ich przejąć. Rządy się w końcu zmieniają.

    --
    Marcin