eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja ma prawo sprawdzać legalność oprogramowania GPS ? › Re: Czy policja ma prawo sprawdzać legalno?ć oprogramowania GPS ?
  • Data: 2009-08-01 12:12:14
    Temat: Re: Czy policja ma prawo sprawdzać legalno?ć oprogramowania GPS ?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 01 Aug 2009 11:46:05 +0200, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Hmmm.. A dopuściłbyś kontrolę oprogramowania na przykład telewizora?
    >Tunera TV-SAT? Pralki? :-) Tam też jest oprogramowanie :-)))

    wystarczyloby zeby:
    1. ludzie zaczeli hakowac ten soft, zeby np. podniesc programowo
    sprzet do wyzszego modelu
    2. firmy zrobilyby darmowe szkolenie dla policji + fundowalyby jakies
    "gratisy" za poprawe bezpieczenstwa

    to jestem pewny ze policja sprawdzalaby i oprogramowanie
    pralek/lodowek/telewizorow/tosterow - w koncu dla niej same plusy:
    1. mozna poprawic statystyki i ukarac "groznych przestepcow" (a w
    koncu przecietny kowalski jest dla policjanta bezpieczniejszy niz
    jakis "schabowy", "baranina" czy inne podroby).
    2. przy dobrych efektach moze cos obelciec w ramach gratisow od firmy
    sprzdajacej dany sprzet.

    gpsami policja sie nie intersowala, dopoki producenci jej nie
    "zainteresowaly" i nie przeszkolily.

    pozdarwiam,
    Cyb