  • Data: 2009-01-04 08:22:26
    Temat: Re: Czy płacenie kartą za hazard jest zabronione?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Jan 2009 09:13:05 +0100, qwerty napisał(a):

    > A ja szukam przepisu, który mówi, że przy płaceniu kartą sprzedawca nie
    > może zwiększyć ceny. Akurat znam taki sklep i trzeba im "przytrzeć
    > nosa".

    Na 90% ma taką klauzulę w umowie z organizacją rozliczeniową, powiedz mu,
    że się skontaktujesz z nimi i spytasz o co chodzi. eCard wpisuje do umów
    kary umowne za stosowanie takich praktyk.

    Przepisów na ten temat w zasadzie nie ma, chociaż może art. 12 ust. 2
    ustawy o cenach by się mógł nadać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl