  • Data: 2011-08-15 12:09:45
    Temat: Re: Czy otrzymam pieniądze po śmierci mojej mamy?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    emeryt napisał(a):
    > Jednak myślę, że wątkodawca nie przyszedł tu po wsparcie moralne,
    > ocenę moralną jego pobudek, ale po informacje.
    Wystarczy jedno, dwa hasła w google, by na szybko w kilkanaście minut
    dowiedzieć się komu i ile się należy po śmierci członka rodziny, lub
    jak kogoś wydziedziczyć.
    Dopiero po takiej lekturze wpada sie na grupę lub fora z konkretnymi
    pytaniami na które nie potrafi znaleźć odpowiedzi, lub odpowiedzi jest
    kilka różnych, i nie wie która jego dotyczy.

    A tu masz racje. Przyszedł po informacje. Jak odziedziczyć wszystko, i
    jak długo będzie czekał na pieniądze po jeszcze żyjącej mamusi.
    A może powinniśmy pomartwić się o mamusię?
    --
    Krzysiek