  • Data: 2019-08-16 22:32:02
    Temat: Re: Czy nie ma bata na niezamówione telefony?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2019 o 21:47, Uncle Pete pisze:

    > Niekoniecznie telemarketerzy są czyści. Dwa ostatnie przykłady.
    > Zmieniałem umowę z UPC i specjalnie pilnowałem brak zgód. Następnego
    > dnia zaczęli wydzwaniać na numer stacjonarny, którego od lat nikomu
    > nie podaję, z propozycjami opcji binarnych (to taka rosyjska ruletka
    > w inwestowaniu).

    Następnego dnia? To jakoś szybko by zadziałało. Skłonny jestem uznać to
    za przypadek.

    > Drugi przykład jeszcze bardziej oczywisty - nagle zaczęli wydzwaniać
    > do mnie z prezentacjami różnych cudownych kołder i bezpłatnymi
    > badaniami słuchu, które miały odbyć się obok miejscowości, gdzie mam
    > działkę letniskową. Wydzwaniać w zimie. Na numer komórkowy, który mam
    > od 20 lat. Na moje pytanie skąd pomysł, że mieszkam w tej
    > miejscowości, usłyszałem, że mój numer z tej miejscowości pochodzi.
    > W pierwszym przypadku zapewne mój numer sprzedał ktoś z UPC, w drugim
    > - ktoś z urzędu gminy.

    Intrygujące, ale mało prawdopodobne. Nie zamawiałeś czegoś do tej
    miejscowości? Przykładowo do paczkomatu? Zakupów kartą tam nie robiłeś?
    Nie bronię pracowników z gminy, ale mało prawdopodobne wydaje mi się, by
    ktoś to po gminach skupował.