  • Data: 2003-03-14 10:11:38
    Temat: Re: Czy musze otworzyc policjantowi bagaznik?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3E70E308.1080809@poczta.onet.pl...

    > Uważasz, że ława przysięgłych to takie dobre rozwiązanie? Mam
    > wątpliwości. A co do uprawnień Policji w krajach anglosaskich - wiesz
    > może jak jest w Anglii? Bo coś mi się zdaje, że nie tak pięknie jak to
    > opisujesz, a uprawnienia Policji są praktycznie większe niż w Polsce..

    Ale w stanach fajnie jest i basta.
    Kuchenki mikrofalowe muszą być opatrzone napisem "nie służy do suszenia
    zwierząt" a w macdonaldzie muszą być informacje o tym że kawa jest gorąca. I
    jest porządek! Bo skąd przeciętny amerykanin ma o tym wiedzieć jeśli cała
    jego edukacja polega na umiejętności "literownia" wyrazów i zapamiętaniu
    nazwisk prezydentów;)))

    Pozdr
    Leszek