  • Data: 2008-05-09 07:57:35
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aman <a...@n...gazeta.pl> napisal:
    > no ale przecież nie można podbno sprzedawać biletów po zawyżonych cenach.
    > Zresztą bilety wycenil na 680 zl
    > a koszt przesyłki na 2500 zł
    > Tak jak już pisałem załózmy że wpłacam na konto delikwenta 2500 zł za przesyłke
    > a dostaje przesyłka kosztującą 30 zł . Czyli została ode mnie pobrana kwota o
    > 2470 zł wyższa. CZyli jest to wyłudzenie.

    Bredzisz ;-)

    Cala sprawa jest jak anegdotyczna naprawa telewizora:

    popsul sie telewizor, wzywaja elektronika, przychodzi, naprawia
    i wystawia rachunek na 100 zl. Oburzona 'chciwoscia' pani domu
    zada rozliczenia. I dostaje:
    1. opornik 1 zl
    2. to ze wiedzialem ktory 99 zl.
    Razem: 100 zl.

    U Ciebie jest taka samo:
    1. bilet 680 zl
    2. fatyga zwiazana z jego wysylka 2500 zl

    Odbior osobisty wykluczony. Nie ma zadnego wyludzenia.
    Jest tylko wysokie wycenienie kosztow wysylki. A koszty wysylki
    to nie tylko koperta, ale i czas. Ten sprzedajacy wysoko sie ceni.
    I tyle. Nic nie ugrasz, mozesz tylko zrezygnowac z zakupu, o ile
    nie byla to licytacja. W tym przypadku sprzedajacy moze cie zmusic
    do zaplacenia.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek