  • Data: 2007-03-17 13:40:20
    Temat: Re: Czy można wnioskować o zmianę sędziego prowadzącego?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > wyobraź sobie, że po zamianie kobieta składa identyczny wniosek, bo
    > "wiadomo, że sędzia - facet będzie trzymał stronę "męską"... i tak w kółko

    Właśnie w tym sęk, że koiety są w takich przypadkach ogólnie mniej
    obiektywne. Według mnie mężczyzna byłby bardziej sprawiedliwy i obiektywny.
    Podejrzewam, że w oczach kobiet - sędziów, podczas rozwodu, w większości
    przypadków to mężczyzna jest tym złym, który chce zgnębić tę drobną,
    niewinną i bezbronną żonę. Nawet w przypadku, gdy ona jest alkoholiczką,
    wogóle nie zajmuje się dziećmi, puszcza się na prawo i lewo. Ale to tylko
    moje odczucie, mogę się mylić..

    --
    Lukasz