  • Data: 2006-09-13 17:14:08
    Temat: Re: Czy można "udawać" policjanta?
    Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > POLICJA - na pewno nie.

    A dlaczego?
    Z tego co wiem, to policjantem nie jest osoba, która ma na
    koszulce/kamizelce/czapce/skarpetkach napisane POLICJA tylko osoba,
    która ma _odznakę_ policyjną.

    A jak ktoś napisze sobie na koszulce "Polska POLICJA jest najlepsza na
    świecie" różowym kolorem na zielonym tle, czcionką zupełnie nie
    przypominającą tej której używają policjanci to też nie wolno?
    To byłby jakiś absurd...

    --
    jimmij