  • Data: 2019-11-26 23:31:12
    Temat: Re: Czy można odmówić sprzedaży osobie prowadzącej DG ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przeciez maja na stronce opis jak dosta FV
    > https://obsluga-klienta.lidl.pl/SelfServicePL/s/arti
    cle/Faktura-VAT-na-firm%C4%99-za-zakupy-w-sklepie-on
    line?locates=HOME_&way=forward

    No. Mają. I co z tego ?
    Oto treść maila, którego dostałem w odpowiedzi na moją prośbę o fakturę
    ( bo już sobie kupiłem co potrzebowałem i mam fakturę imienną ) ;

    informujemy, że dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym akceptują
    Państwo regulamin potwierdzając jednocześnie, iż składają Państwo
    zamówienie jako osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej.

    Dbając jednak o zadowolenie naszych Klientów, na Państwa prośbę
    wystawimy fakturę korygującą umożliwiającą wprowadzenie NIP oraz pełnych
    danych Państwa firmy.

    W tym celu prosimy o potwierdzenie następującego oświadczenia:

    ,,Oświadczam, że zakupy dokonane w ramach zamówienia nr ..............
    pozostają w związku z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą,
    w związku z czym proszę o wystawienie faktury korygującej na brakujący
    NIP .................... oraz dane

    Ergo - robią mi łaskę :) Właściwie to nie muszą, ale wystawią korektę.
    A ja nie lubię, jak mi ktoś robi łaskę, zwłaszcza kiedy to jest raczej
    jego zafajdany obowiązek :)

    I oczywiście wszystko to razem dla mnie jest bez sensu - a to co
    zlinkowałeś dodatkowo to potwierdza.