    From: "Papa Smerpfs" <s...@s...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można np. zostać dyktatorem?
    Date: Sat, 16 Jan 2010 14:30:51 +0100

    Órzytkownik "Wycior" napisał:
    >I właśnie to trzeba zmienić. Może jestem głupi i ślepy, ale czy jest jakiś
    >światowy nakaz prowadzenia polityki pseudo-demokratycznej? Czy to, że we
    >większości krajów świata panuje taki ustrój znaczy, że i u nas tak ma być?
    >To my możemy być prawem i to my możemy decydować o losach naszego państwa.
    >Może warto spróbować? Może to właśnie swego rodzaju bunt przeciw organom
    >państwa może doprowadzić nas do lepszej Polski. JEżeli my tego chcemy, to
    >kto może nam tego zabronić?

    ale co, sam chcesz się żucać na wiatraki?:O)
    większość to zwykłe matoły, od dziecka celowo otępiane przez teligię, szkoły
    i telewizje, z mentalnością idealnego niewolnika ktury myśli że jest wolnym,
    nic nie wie, nic nie rozumie i jest zadowolony, ci co coś kumali zostali
    przez zyduf wymordowani, albo wysłani na syberię, a co się jakieś niedobitki
    uchowały to już są za granicą, tutaj masz chamstwo, prostactwo, głupotę i
    ciemnotę, z kim chcesz robić tą lepszą polskę?:O(