  • Data: 2007-08-03 10:07:37
    Temat: Re: Czy można nie wymienić dowodu osobistego?
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f8utko$ltk$2@news.onet.pl...

    > Według mnie nie masz racji - paszport jest dokumentem tożsamości i nie
    > musi być stosowany łącznie z dowodem osobistym.
    >
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Liwiusz
    > www.liwiusz.republika.pl

    zgadzam sie z tobą, z tymze nie do konca czytasz co piszę - ja napisałem w
    kontekscie np. wziecia kredytu w banku czy nawet prostego zalozenia konta -
    sprobuj im dac w tym momencie paszport - zaloze sie ze nie otworzysz konta
    czy nie dostaniesz kredytu; taka jest praktyka i z nia nie wygrasz;
    a co do np. ubiegania sie o paszport - mysle ze mozna przedlozyc prawo
    jazdy, ale pytanie czy urzednik przyjmie to za dokument stwierdzajacy
    tozsamosc - moze tak moze nie - wszystko zalezy od indywidualnej
    intepretacji przepisow przez danego urzednika - co urzad to inna
    interpretacja :)

    pzdr