  • Data: 2013-11-29 17:02:48
    Temat: Re: Czy mogę sprzedać kupionego PDFa?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    Użytkownik "marek" <marek@> napisał w wiadomości

    >Teoretycznie książki też nie możesz :-) Bo Książka czy pdf, to skłąda
    >sie z nośnika (ten nabyłeś i możesz odsprzedac) oraz autorskich praw
    >majątkowych, których nie możesz sprzedać. W praktyce do ksiażek się
    >nikt nie czepia przeważnie, choć bywają wyjątki.

    Jakies przyklady ? Bo w koncu wszystkie ksiegarnie to robia, i
    antykwariaty.

    Ba - biblioteki olewaja prawa autorskie, no ale w zgodzie z ustawa.

    >Ale w wypadku pdf-a już dysproporcja wartości praw autorskich i
    >nośnika (0 zł) jest przytłaczająca :-)

    Ale jakie to ma znaczenie, jesli kolega po odsprzedaniu kasuje swoja
    kopie ?

    Jesli czegos sie tu czepiac, to wlasnie tej kopii - jesli kupil np na
    plycie i te plyte sprzedaje, to ok, ale jesli kupil teletransmisja i
    wysyla tez teletransmisja, czy tez nagral na plyte/dyskietke/karte ...
    jakby powielanie :-)

    J.