  • Data: 2002-08-31 17:57:46
    Temat: Re: Czy mogę obejrzeć przesyłkę kurierską zanim za nią zapłacę?
    Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W tych jakze trudnych czasach Użytkownik z przepieknym mailem
    <s...@h...pl> wydziergal :

    > A co najlepiej zrobić w sytuacji, jeśli zdarzy się już tak,
    > że w paczce znajdę cegłę? :)
    > Czy pośrednictwo firmy kurierskiej może w takim
    > przypadku posłużyć jako materiał dowodowy w sprawie
    > przeciwko oszustowi? Czy firma kurierska ma obowiązek
    > świadczyć w takiej sprawie?

    jesli chodzi o paczuszki to w ciagu 10 dni mozesz oddac paczuszke bezwzgled
    na okolicznosci a jesli nie beda chcieli jej przyjac, to mozesz im sprawe w
    sadzie konsumenckim wytoczyc a jelsi nie beda chcieli sie zglosic to w
    zwyklym sadzie. Wystarczy imho paczke otworzyc przy kims z rodziny (moze byc
    kurier) to tylko swiadek w ew. procesie.
    a tak btw nie spotkalem sie jeszcze z wyjebka kupujac cos przez internet ;]
    i nie slyszalem by kogos z moich znajomych to spotkalo. [ow zakupy robie
    srednio 1-2 razy w miesiacu od ponad rou]

    n...@s...pl

    [22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?
    :P