eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mąż może wyrzucić żonę i dziecko z mieszkania? › Re: Czy mąż może wyrzucić żonę i dziecko z mieszkania? [trochę OT i troche długie]
  • Data: 2005-10-06 14:11:06
    Temat: Re: Czy mąż może wyrzucić żonę i dziecko z mieszkania? [trochę OT i troche długie]
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06/10/2005 00:58, witek wrote :

    > fakt z definicji jest autentyczny.
    > tak jak piszesz wyjątkami są związki frazeologiczny mające swoje własne
    > znaczenie.
    > Nie jestem pewien, musiałbym sprawdzić, czy "fakt prasowy" jest uzanwany
    > za związek frazeologiczny.
    > Możliwe, ale obawiam się, że nie. Może kiedyś będzie, tak samo jak rada
    > języka polskiego przychyla się do zaakceptowania pisowni "huj".

    Nadal upieram się przy swoim, że istnieje znacząca różnica pomiędzy
    pisownią słowa "huj" a sformułowaniem "fakt prasowy". (i wiem że fakt
    autentyczny to pleonazm:
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/msg/d48a
    4079e787ac2d?rnum=1 )
    Ale pewnie się nie przekonamy nawzajem :-).

    FUT: poster
    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession