  • Data: 2009-06-13 20:35:09
    Temat: Re: Czy mam obowiązek zgłaszanie ?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 20:22:56 +0000 (UTC), Kajetan napisał(a):

    > Dużo podróżuję służbowo. Byłem w Krakowie 3 dni, Nowym Sączu 4 dni, Poznaniu 3
    > dni, teraz w Szczecinie... załatwiam swoje sprawy. W wolnych chwilach
    > spaceruję sobie, siedzę na ławeczce, słysze, bo siedza sobie dwóch w krawatach
    > i rozmawiają, gdy ja nadchodzę ściszają głos, ale mówią coś o samochodach,
    > towarze, gadają jakimś swoim slangiem, nerwowo się rozglądają... Mówili coś o
    > Rzeszowie i Nowym Sączu, jakaś baza, skład czy coś...
    >
    > Czy muszę powiedzieć policji ? pokazac ich ? zrobić im zdjęcia ?
    >
    > Czy to coś da ?

    teraz już to nic nie da, za późno...
    w przyszłości jeśli chcesz się w to bawić, to raczej dyskretnie zwrócić
    uwagę na takich jegomościów policji, przejść się kawałek za nimi,
    dyskretnie dać znać na numer 997 lub 112...
    aczkolwiek reakcja dyżurnego może być różna...

    oczywiście postawa obywatelska czasem zostaje nagrodzona, ale niesie za
    sobą duże zagrożenie, w najlepszym przypadku uszczerbku na zdrowiu, w
    najgorszym utraty życia;
    bandyci tego kalibru są bezwzględni...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty