eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mam obowiązek udostępniać Pracodawcy (potencjalnemu) swój adres w CV?Re: Czy mam obowi?zek udost?pnia? Pracodawcy (potencjalnemu) sw?j adres w CV?
  • Data: 2012-03-21 11:44:54
    Temat: Re: Czy mam obowi?zek udost?pnia? Pracodawcy (potencjalnemu) sw?j adres w CV?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Mar 2012, Bydlę wrote:

    > Ciebie nie.

    > Bo on jest pracodawcą i obowiązuje go ten kodeks.

    Vince rozumie to tak, że skoro na żadanie potencjalnego pracodawcy
    musi podać dane (albo zostac legalnie wysłanym na drzewo), to w sumie
    Kodeks go w tym momencie obowiazuje.
    Cos w tym jest :)
    Tyle, że to "cos" daje *prawo*, bardziej prawo niż obowiazek,
    bo rozważanie Vince nie uwzglednia faktu, że w przypadku wyciaganego
    na wierzch (przez Vincenta) zlecenia w sumie można żadać *wiecej*.
    (i tu się pewnie na 100% zgadzamy).

    pzdr, Gotfryd