  • Data: 2006-05-28 16:14:03
    Temat: Re: Czy ktos wezmie sprawe przeciwko urzedowi
    Od: "weronica " <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lookasik <l...@c...poczta.fm> napisał(a):

    > zalezy jaka sprawa... kwestia dopuszczalnosci drogi cywilnej jest
    przedmiot
    > postepowania a nie podmiot

    Przedmiotem jest lekcewazenie petenta i obowiazujacych przepisow przez Wojta
    Gminy i Urzad Gminy. Skarga do Rady Gminy nie odniosla zadnego skutku. Rada
    Gminy olala problem, nie odpowiedziala nawet na moja skarge (styczen 2006).
    Przepisy prawne sa po mojej stronie ale miejscowe "uklady i powiazania"
    ciagna w druga strone. SKO odpada. Co jeszcze moge zrobic?