    From: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ktoś mi przetłumaczy pismo z URTiP ? [długie]
    Date: Sun, 16 Nov 2003 11:36:57 +0100

    Rozumiem czyli jednak potwierdziło się moje przekonanie o niemożliwości
    dobrani się TP S.A. do przysłowiowej du....

    PS: Jak spytałem pracownika TP S.A. oddział lokalny gdzie wyżej mogę się
    odwołac ponieważ nie zgadzam się z decyzją wpierw nie chciano udzielić mi
    takiej odopwiedzi ale w końcu powiedziano że w Katowicach.
    Obawiam się tylko że odpowiedź będzie identyczna bo i tu znowu przykład z
    życia:

    Sąsiad ma linie telefoniczną wraz z telefonem.
    Ktoś dzwoni mu ciągle na 0202122 i 0700, z tym żeby było ciekawiej sąsiad
    nie ma komputera ;) wiec skoro ja mam posżło pierwsze podejrzenie an mnie z
    tym że sprawdzili że ja mam SDI wiec dali mi spokój.
    Byla kontrola z TP S.A. sprawdzili wszystko ok poszli i nic trzeba było
    zapłacić rachunki po 400-500zł.
    I tak co misiąc w kólko aż sąsiad nie zminił i zastrzegł numeru (wierw
    zablokował bo nie widział wyjścia).
    Myslał że jak zastrzeże numer i zmini to sprawa sie skończy niestety nie.
    I tu nawiązanie do mojej sprawy.
    Odwoływał się też do Katowic nadrzędnego TP S.A. niestety spotkał się z
    identyczną opinią u nich jest wszystko ok to on dzwoni sam do siebie itd i
    musi zapłacić.
    Zastanawia się nad zrezygnowaniem z telefonu w dobie XXI wieku ponieważ nie
    uznawają jego reklamacji i musi zomiesiąc płacić duże sumy.

    I co tu też nie można im nic zarzuić trzeba by sprawe do sondu kierowac a
    nie kazdy ma tyle pieniędzy czasu i wiedzy aby w sądzie się ządzić z TP S.A.
    A sprawa pewnie jest do wygrania.
    Słysząłem od pracownika TP S.A. że na rzyczenie mogą rejestrować(nagrywać)
    każdą rozmowę i mógłby się uniewinnić ale jakoś nie chca nie wiem czemu nie
    znam szczegółów.

    Pozatym co ciekawe nawet dzwoni ktoś z jego telefonu kiedy on jest z rodziną
    200km od miejsca zamieszakania.
    Mieszka w bloku jesli to ma znaczenie ;)