  • Data: 2005-11-24 11:32:53
    Temat: Re: Czy każdy policjant może chodzić w kominiarce?
    Od: "R.Przybylski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-11-2005 o 13:12:22 Quasim <z...@p...fm> napisał:

    > Pytanie nietypowe ale na Marszu Równości widziałem kilku policjantów z
    > oddziałów prewencji w kominiarkach (chodzi mi o tych panów z tarczami)
    >
    > Czy kominiarki są na wyposażeniu oddziałów prewencji i jeżeli nie są to
    > czy
    > mogą zakładać ubiór który nie jest w spisie wyposażenia.
    > Czy możne gdzieś to sprawdzić, w Dz.U. szukałem ale bez skutku.
    >
    > Drugie pytanie:
    > Czy podczas zatrzymania policjant ma zawsze obowiązek podać nazwisko i
    > numer
    > legitymacji?

    Czy ty poważnie zadajesz to pytanie? A jak sobie wyobrażasz akcję z
    bandziorami w roli głównej, gdzie bandzior wypyltuje i legitymuje
    policjanta? Albo zjebstwo na meczach.... legitymować policjantów. Hehe a
    to dobre, a swoją drogą, bardzo dobrze, że polisi ropedzili tą zgraję
    zbokoli. Demonstrować, że są zbokolami?? Przecież to oczywiśte, że
    spowoduje to reakcję "normalnych" i że może dojść do linczu, więc reakcja
    władz Poznania jest jak najbardziej uzasadniona i basta ;-)