  • Data: 2002-09-10 13:36:45
    Temat: Re: Czy istnieje obowiazek wystawiania rachunkow w Polsce?
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej K <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...tpi.pl...

    > Od kilku miesiecy domagam sie of firmy M wystawienia mi rachunkow
    > (faktur) za instalacje sprzetu sieciowego oraz wystawiania rachunkow
    > za "dostawe" Internetu. Prowadze dzialanosc gospodarcza i faktury sa
    > mi niezbedne.
    > Oprocz tego staram sie przekonac firme T (te od TV kablowej), ze jest
    > taki zwyczaj, ktory nakazuje rozliczanie sie sprzedawcom z klientami
    > poprzez dostarczanie wraz towarem lub uslugami rachunkow badz
    > paragonow (dowodow sprzedazy) - firma T nie dostarcza mi niczego,
    > owszem, sa dostepne w ich biurze BLANKIETY przelewow. To osobna
> [...]

    czekaj.. rozumiem ze nie wystawiaja co rachunkow a ty placisz? to przestan
    placic ... jak sie upomna to powiesz ze ine dostales rachunku, "a w URZEDZIE
    SKARBOWYM powiedzieil ze zeby wpisac cos w koszty to musze miec fakt. vat...
    to w takim razie zadzwonie jeszcze raz do URZEDU SKARBOWEGO i zapytam
    dokladnie, a moge podac panstwa adres w razie gdyby sie pytali???"

    :)

    pozdrawiam

    Adam