eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy dostaję się 2 wysługi lat pracując na 2 etatach państwowych ? › Re: Czy dostaję się 2 wysługi lat pracując na 2 etatach państwowych ?
  • Data: 2011-08-08 09:34:49
    Temat: Re: Czy dostaję się 2 wysługi lat pracując na 2 etatach państwowych ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 6 Aug 2011, KrisB wrote:

    > Jak w temacie, czy pracując jednocześnie na 2 etatach w 2 różnych
    > instytucjach państwowych (podstawowy+dodatkowy) dostaje się od
    > obydwu wysługę lat (i może też 13-stkę i wczasy pod gruszą), czy tylko w
    > podstawowym miejscu pracy ?

    A regulaminy wynagradzania co postanawiają?
    Bo taka właśnie jest kolejność - zacząć trzeba sprawdzanie "od dołu",
    i dopiero jeśli coś wskazuje że mogłoby być "nie tak", szukać po aktach
    prawnych czy któryś zapis regulanimu nie jest sprzeczny z ustawą.
    Jeszcze ustawy nie regulują w 100% tego co jest w *umowach*, mam
    nadzieję że to nie dziwne ;)

    pzdr, Gotfryd