  • Data: 2007-04-24 18:07:05
    Temat: Re: Czy banknot to urzędowy druk w rozumieniu ustawy?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Apr 2007 18:55:22 +0200, "ari" <a...@w...pl> wrote:

    >Chwila, chwila. Przed chwilą ustaliliśmy, że wzory banknotów nie podlegają
    >prawu autorskiemu.

    a jak ustalimy, ze niebo jest zielone, to czy niebo stanie sie od tego
    niebieskie? jak na razie ja nie widzialem w watku podparcia powyzszego
    twierdzenia odpwoiednim artykulem prawnym.

    >Na jakiej więc podstawie własność majątkowa tych wzorów
    >przez NBP, co do której nikt nie ma wątpliwości, ma się przekładać na prawo
    >NBP do określania, czy ktoś obcy może skorzystać z tych wzorów, czy nie?

    podobnie jak ja, kupujac na przyklad layout banknotu 250zl od grafika
    (i podpisujac przy tym odpowiednia umowe) moge decydowac, kto moze
    skorzystac z tego layoutu a kto nie?

    pozdarwiam,
    Cyb