eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Policja moze zabrac komputer › Re: Czy Policja moze zabrac komputer
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Policja moze zabrac komputer
    Date: Wed, 18 Aug 2004 17:58:20 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 58
    Message-ID: <cfvubk$3ch$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cftqas$7nq$1@korweta.task.gda.pl> <cfts5f$8o6$4@serwus.bnet.pl>
    <cftsg1$c7p$1@korweta.task.gda.pl> <cfv3hq$2p9h$3@news2.ipartners.pl>
    <cfv7r7$k08$1@inews.gazeta.pl> <cfvput$nij$2@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: sop.smk.gda.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1092844734 3473 62.233.169.130 (18 Aug 2004 15:58:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Aug 2004 15:58:54 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.181
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.181
    X-User: przemyslaw.rokicki
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:234605
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > > jak dajesz porownanie to chociaz daj madrzejsze, to tak jak by na kursie
    na
    > > prawko mial przyjezdzac swoim samochodem,.
    >
    > Alez to bylo madre w pewnym sensie - za kurs placisz i masz do
    > dyspozycji samochod z instruktorem. Za soft tez zaplaci i bedzie mial
    > mozliwosc jego nauki oraz korzystania z supportu


    porownanie bylo zle.

    A co do supportu przy tych lepszych programach , to jak sie widzi w polsce
    cos takiego:
    (ze strony borlanda)

    Pomoc telefoniczna (hotline)
    a.. Pomoc udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom, którzy
    wykorzystują produkty firmy Borland zgodnie z wymaganiami sprzętowymi i
    programowymi
    b.. Pomocą objęte są produkty będące w bieżącej ofercie handlowej firmy
    oraz starsze wersje przez okres 12 miesięcy od daty ich wycofania ze
    sprzedaży
    c.. W ramach usługi "hotline" konsultanci BSC Polska odpowiadają na
    pytania techniczne pod warunkiem, że są sformułowane w sposób jasny i
    przejrzysty. Zapytania mogą zawierać niewielką ilość kodu źródłowego, o ile
    jest ona konieczna do ilustracji zapytania
    d.. Zadający pytanie może zostać poproszony przez konsultanta o
    dostarczenie dodatkowych danych, potrzebnych do sprawnego rozwiązania
    problemu
    e.. Jeśli pytanie nie będzie jasno sprecyzowane, będzie dotyczyło
    produktów nieobjętych pomocą techniczną (np. produktów innej firmy) lub
    konieczne okażą się konsultacje, pracownik pomocy technicznej może nie
    odpowiedzieć na pytanie, za co klient nie zostanie obciążony finansowo.
    f.. Zasady płatności: cena za każde zadanie pytanie jest uzależniona od
    liczby wykupionych przez użytkownika odpowiedzi:
    a.. 1 (pojedyncze pytanie) - 350 zł
    b.. ~~~~~~~~~~~~~~~~
    c.. 5 (pakiet 5 pytań) - 1500 zł ~
    g.. ~~~~~~~~~~~~~~~~
    h.. 10 (pakiet 10 pytań) - 2500 zł
    i.. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    a.. większe pakiety mogą być negocjowane indywidualnie s...@b...pl
    j.. Umowa pomocy telefonicznej zawierana jest na rok.
    k.. Jeśli użytkownikowi pozostaną niewykorzystane zapytania mogą być one
    przeniesione do nowej, przedłużającej obecną umowy.
    l.. W każdej chwili umowa może być zakończona przez klienta.
    m.. Pomoc techniczna nie obejmuje produktów Borland Enterprise Server oraz
    VisiBroker.

    To nie wiadomo czy sie miac czy plakac.

    dziekuje za taki support


    P.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1