eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Polański TEŻ może zostać skazany na przeprosiny za przedawnione przestępstwo? :-) › Re: Czy Polański TEŻ może zostać skazany na przeprosiny za przedawnione przestępstwo? :-)
  • Data: 2019-09-17 16:22:06
    Temat: Re: Czy Polański TEŻ może zostać skazany na przeprosiny za przedawnione przestępstwo? :-)
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.09.2019 o 16:13, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    i-child-rape-charges-explained-samantha-geimer-robin
    -m

    > A ty nie chcesz ?
    > Pedał :-P
    >
    > J.

    no nigdy nie miałem ciągotek do młodych siks, to jest zboczenie w toku
    wielu miliardów lat ewolucji:)

    zauważ, że 52 - letni Romek P uwiódł 19-latkę Seigner, to już jest
    normalniejsze, ale widać, że poleciała na kaskę Romka, a nie na jego
    libido:)

    --
    I love love